poniedziałek, 26 października 2009

=[

Jazda na Czachorze ..początkowo była super ale , gdy kończyłam stępować .. nie wiem czy sie prestraszył i bryknął.. nie wiem co sie stało .. i nie utrzymałam sie i spadłam na prawo strone. niestety .. bardzo mnie bolało ,pojechałam do szpitala wczoraj powiedział lekarz ze mam złamano w jednym mkiejscu i założyli mi gips , a dzis zobaczyłmoje zdjecia inny lekarz i powiedział ze mam w dwóch miejscach złamano i dzis zakładają mi lekki gips [jestem do pępka zagipsowana] .. i mam złamano prawo reko ..musze to nosić od 4 tygodni 6 tygodni =[bede wtyle w szkole . i wogule jestem na siebie zła..

2 komentarze:

  1. Nie powinnaś być złana siebie .. To ja jeste zła na siebie .. Gdybym ja wsiadła nic by się nie stało ..
    A teraz jestem chora i w łóżku leżę .. Więc z soboty chyba nici ; |
    Ann .
    www.dereszek.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki ale w tygodni moze sie zobaczymy ;] ale to była troche i moja wina

    OdpowiedzUsuń